duminică, 24 februarie 2008

O cratima de sfarsit de februarie

Poate la tine in cartier esti smecher (pardon, sukar), dar cand vorbesti cu mine pe net fara sa pui cratima... Deja se impute treaba! Intreaga ta viata devine o gluma proasta din punctul meu de vedere. Cuvintele lungi si complexe ce ies din gura ta (gen satisfacator, indubitabil, anticonceptionale) incep sa sune trase de par. Tot ce spui e in plus. Si nu eu, ci TU te marginalizezi cand imi scrii "lasaman pace ca nai ce face". Eu am ce face, asa ca zi mersi ca stau de fundu' tau si nu te ignor, ca profii pe care i-ai avut si te-au lasat asa cum esti acum. Si nu te simti lezat, gandeste-te: pana sa invat la scoala despre cratima, nici eu nu stiam care-i faza cu ea. Deci ai grija ce faci, doar tu poti sa-ti alegi drumul in viata, tinere! Ne-am inteles, da? Go cratimaaaaaa!!

6 comentarii:

Edwina spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

Ura pentru cratimă! Dar cu diacriticele cum stăm? :P

Maria spunea...

Ii urasc pe cei care scriu fara cratima :)

roryta spunea...

Şi eu îi urăsc pe cei care scriu fără diacritice!!!

Anonim spunea...

Interesant post ! Felicitari ! Sincera sa fiu si eu folosesc apostroful in locul cratimei..uneori! Citind postul tau imi doresc sa ma dezobisnuiesc de asta ! Felicitari inca o data si tine-o tot asa !

Masaj erotic Constanta spunea...

Cand vad comentarii sau mesaje scrise fara cratima, ma apuca disperarea. Cu diacriticele e mai complicat pentru ca dai tastatura "peste cap", asa ca nu ma deranjeaza foarte tare, desi ar trebui...